Forum www.redutanowepodolany.fora.pl Strona Główna www.redutanowepodolany.fora.pl
Forum dla mieszkańców osiedla Reduta Nowe Podolany w Poznaniu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zebranie 11.02.2015
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.redutanowepodolany.fora.pl Strona Główna -> Sprawy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel




Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12E

PostWysłany: Nie 17:09, 08 Lut 2015    Temat postu:

joly_fh napisał:
Paweł: ja wysłałam ws tego doręczenia po terminie już mail do ADM (bez odzewu) jutro idzie list polecony, w piątek otrzymałam list polecony z ADM z informacją o zebraniu.
A mają e-mail do mnie, e-kartotekę i informację, że nie przebywam stale w mieszkaniu i adres korespondencyjny do doręczeń.


Wobec czego można jasno stwierdzić, że doszło do wadliwego doręczenia zawiadomienia.
Jest to jasna przesłanka, zarówno w Twoim jak i moim przypadku, do tego żeby (jeżeli tylko będziemy chcieli) zakwestionować ważność zebrania wspólnoty mieszkaniowej jakie ma się odbyć.

Jest to także, jak dla mnie jasna przesłanka, żeby odwołać ADM z funkcji Zarządcy i zastanowić się nad ewentualną zmianą administratora. Firm na rynku jest wiele i bez problemu można uzyskać korzystniejszą ofertę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel




Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12E

PostWysłany: Nie 17:15, 08 Lut 2015    Temat postu:

Jest jeszcze kwestia kominiarza, który "na gwałt" robił przeglądy w sobotę. Pewnie ADM chciał załatwić przegląd przed środą.

Postaram się jeszcze sprawdzić przepisy, bo nie jestem pewien czy takie przeglądy nie powinny być dokonane w 2014 (dotyczy osób, które odebrały lokal w 2014 roku).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel




Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12E

PostWysłany: Nie 19:19, 08 Lut 2015    Temat postu:

Odnosząc się do moich wcześniejszych postów dotyczących kosztów zarządu nieruchomością, sposobu informowania o zebrania, a także po przeczytaniu wielu postów dotyczących działania ADM-u, a także uwag mieszkańców odnośnie zarządzania przez ADM budynkami na Jasielskiej jestem zdania, że stanowczo powinniśmy ustanowić Zarząd składający się z mieszkańców, a nie ADM-u.

Do odwołania ADM-u z funkcji Zarządu mamy jak najbardziej prawo.

Warto zapoznać się z "Ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r.o własności lokali", na którą już wcześniej się powoływałem i ponownie się powołam na zapisy w niej figurujące.
Otóż co prawda art 18.1 mówi, że Zarząd nieruchomości może pełnić osoba fizyczna lub prawna. Poniżej treść artykułu:

"Art. 18.1.Właściciele lokali mogą w umowie o ustanowieniu odrębnej własności lokali albo w umowie zawartej później w formie aktu notarialnego określić sposób zarządu nieruchomością wspólną, a w szczególności mogą powierzyć zarząd osobie fizycznej albo prawnej."

Ale już art.20.1 doprecyzowuje treść zawartą w art. 18.1, i mówi że w przypadku wyodrębnienia więcej niż siedmiu lokali członkiem zarządu może być wyłącznie osoba fizyczna wybrana spośród właścicieli lokali lub spoza ich grona. Czyli reasumując powyższy zapis, ADM nie może pełnić funkcji Zarządu budynków przy ulicy Jasielskiej, ponieważ jest osobą prawną.
Poniżej treść wspomnianego artykułu:
"Art. 20.1.Jeżeli lokali wyodrębnionych, wraz z lokalami niewyodrębnionymi, jest więcej niż siedem, właściciele lokali są obowiązani podjąć uchwałę o wyborze jednoosobowego lub kilkuosobowego zarządu. Członkiem zarządu może być wyłącznie osoba fizyczna wybrana spośród właścicieli lokali lub spoza ich grona."

Tak więc należy odwołać ADM z funkcji Zarządu i powołać nowy Zarząd składający się z mieszkańców.


Jest jeszcze jedna kwestia dotycząca wspólnoty.
Otóż stoję na stanowisku, że narzucenie przez Ekonbud dwóch budynków jako jednej wspólnoty mieszkaniowej jest niekorzystne i powinny być wyodrębnione dwie osobne wspólnoty mieszkaniowe. Każda z nich obejmowałaby jeden budynek.
Spowoduje to uniknięcia w przyszłości wielu kłopotów, w przypadku remontów, usuwania usterek, awarii, rozliczeń finansowych, itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel dnia Nie 19:30, 08 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hixoxo




Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12

PostWysłany: Nie 20:52, 08 Lut 2015    Temat postu:

Miałam przygotowane te same zapisy ustawy. Jestem tylko ciekawa, czy ADM będzie taki chętny do podzielenia wynagrodzenia zarządu z mieszkańcami Wink

Od dawna próbuję na forum przedstawić argumenty za tym, że ADM nie zarządza dobrze nieruchomością. Zrzucają odpowiedzialność za wszystko na osoby trzecie: a to GOAP, a to EKONBUD, a to wszyscy święci. Wszyscy są winni, tylko nie oni. I nagle przed zebraniem mamy przeglądy, zamknięty kosz na śmieci i uzupełnioną kartotekę.

Przejrzałam również pisma, które Pani Małgorzata wysłała w sprawie napraw gwarancyjnych. Często jest to jedna wiadomość od pół roku- jak nie naprawiają, to trudno. Jak telefonicznie zapytałam, dlaczego taka jest ich postawa, to zdziwiona zapytała, czy ma pisać co miesiąc...

Widzieliście pismo dotyczące ogrodzenia placu zabaw? Pani grzecznie prosi, bo w sumie mieszkańcu chcą. Ani słowa o tym, że mieszkańcy kupowali mieszkania zgodnie z prospektem, który zawierał ogrodzony plac zabaw, czyli był częścią zagospodarowania terenu.

Ani jedno pismo nie dotyczy wjazdu wszystkich samochodów na budowę, notorycznie łamiących zakaz wjazdu powyżej 2,5 t.

I tak mogę wymieniać w nieskończoność. ADM bierze od nas ogromne pieniądze za prowadzenie księgowości, ponieważ efektów jakichkolwiek innych ich działań nie widać. Jeśli cokolwiek zmienia się albo dzieje (pisma), to następuje to po awanturze mojej lub innego mieszkańca osiedla. Sama z siebie Pani Małgorzata nie robi nic.

Nie zgodzę się tylko ze stwierdzeniem, że każdy blok powinien mieć swoją wspólnotę- niestety będziemy korzystać z terenu wspólnego (alejki, drogi, zieleń, parkingi), więc koszty powinny rozkładać się na wszystkie bloki. Inaczej będą kłótnie o to, kto powinien którą drogę odśnieżać. Poza tym, jest to zdecydowane zwiększanie kosztów obsługi osiedla- prowadzenie 5 księgowości (5 bloków), zamiast jednej, to 5 razy większy wydatek (w tego typu rozliczeniach cena jest podobna i zwiększa się w przypadku ilości dokumentów, ale podstawa zostaje ta sama). Oddzielne wspólnoty mogłyby być możliwe przy wspólnym funduszu utrzymaniu dróg i zieleni i rozsądnej kwocie wynegocjowanej za firmę obsługującą nieruchomość. Niestety, im większa jednostka, tym łatwiej negocjować. Dlatego tutaj nie byłabym tak pochopna.


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hixoxo




Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12

PostWysłany: Nie 20:59, 08 Lut 2015    Temat postu:

Warto tu jeszcze przypomnieć, że łatwo ADM nie zmienimy- deweloper zadbał o to, żeby ta firma była w aktach notarialnych, czyli (przerabiany temat z poprzedniego zebrania), potrzebujemy notariusza i większości, co jak już pokazały głosowania- graniczy z cudem.

Zarząd wybrany bezpośrednio wśród mieszkańców jest bliżej problemów i ludzi i łatwiej załatwić wtedy np. głosowanie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel




Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12E

PostWysłany: Nie 23:01, 08 Lut 2015    Temat postu:

Hixoxo chcę się pokrótce ustosunkować do Twoich dwóch postów.

Co do zmiany administratora, to jak najbardziej zgodzę się z Tobą, że nie będzie to łatwe zadanie. Zdaję sobie sprawę z tego, że uzyskanie większości będzie nieco skomplikowanie (dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że Ekonbud jest ciągle właścicielem 12 mieszkań w budynku nr 1 oraz 15 w budynku nr 2), ale nie ma rzeczy niemożliwych. Odnośnie notariusza, to akurat o to bym się nie bał, bo na pewno znajdzie się taki który "pomoże".
Ja podczas podpisywaniu aktu notarialnego dotyczącego przekazania lokalu przez Ekonbud Fadom, odmówiłem skorzystania z notariusza "proponowanego" przez Developera i wybrałem "mojego", który skorygował parę zapisów w akcie i do tego pobrał mniejszą kwotę niż "zażądał" notariusz developera.

Natomiast odnośnie rozdzielenia wspólnot to będę podtrzymywał moje wcześniejsze stanowisko. Oczywiście masz rację, że będziemy korzystać z terenu wspólnego (alejki, drogi, zieleń, parkingi), więc koszty powinny rozkładać się na wszystkie bloki. I uważam, że powinien być ustalony udział poszczególnych wspólnot w części wspólnej jaką są alejki, drogi, zieleń, parkingi, place zabaw, itd.. i po wyliczeniu tego udziału powinno się proporcjonalnie ponosić koszty.
Co do drugiego argumentu, czyli zdecydowanego zwiększenia kosztów obsługi osiedla (prowadzenia pięciu księgowości), niestety nie zgodzę się. Chciałbym zauważyć, że ADM jako administrator nie zajmuje się tylko i wyłącznie obsługą naszego osiedla, ale ma także do obsługi inne wspólnoty. A z tego co się orientuję to stawka za księgowość nie zależy od tego czy wspólnota będzie się składać z jednego budynku, dwóch czy pięciu. Poza tym znam przypadek osiedla składającego się stosunkowo niedawno oddanych budynków (każdy z budynków jest osobną wspólnotą mieszkaniową), gdzie dzięki operatywności Zarządu wspólnoty mieszkaniowej jednego z budynków, koszty księgowości i koszty eksploatacyjne są zdecydowanie niższe, w tej wspólnocie w stosunku do kosztów w pozostałych wspólnotach.
Tak więc głównie to zaangażowanie mieszkańców i operatywność Zarządu ma znaczenie a nie wielkość wspólnoty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel




Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12E

PostWysłany: Nie 23:13, 08 Lut 2015    Temat postu:

A tak w ogóle, to zamierzam w dniu jutrzejszym, przesłać do ADM-u pismo mówiące o wadliwym dostarczeniu pisma informującego o zebraniu wspólnoty mieszkaniowej.
Jeżeli pozostali mieszkańcy także otrzymali informację o zebraniu wspólnoty mieszkaniowej, później niż 4 lutego 2014, to również mogą przesłać podobne pismo do ADM-u.
Przekazanie ADM-owi pisma mówiącego o wadliwości poinformowania właścicieli o zebraniu wspólnoty mieszkaniowej daje możliwości podważenia słuszności uchwał podjętych na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:24, 08 Lut 2015    Temat postu:

Faktycznie, to są spore różnice cenowe.
Ja ponadto uważam z Mężem, że nie wszystko powinno być liczone za metraż mieszkania, jak np. opłaty za windę, księgowość, czy opłaty za koszty utrzymania zieleni. To powinno być podzielone przez liczbę mieszkań, a nie metraż. Bo czy ktoś kto ma 56 metrów korzysta więcej z windy, niż ten co ma np. 47 metrów? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hibouette




Dołączył: 03 Paź 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:45, 08 Lut 2015    Temat postu:

Pawel napisał:
A tak w ogóle, to zamierzam w dniu jutrzejszym, przesłać do ADM-u pismo mówiące o wadliwym dostarczeniu pisma informującego o zebraniu wspólnoty mieszkaniowej.
Jeżeli pozostali mieszkańcy także otrzymali informację o zebraniu wspólnoty mieszkaniowej, później niż 4 lutego 2014, to również mogą przesłać podobne pismo do ADM-u.
Przekazanie ADM-owi pisma mówiącego o wadliwości poinformowania właścicieli o zebraniu wspólnoty mieszkaniowej daje możliwości podważenia słuszności uchwał podjętych na zebraniu wspólnoty mieszkaniowej.


To w takim razie może od razu odpuścimy sobie zebranie, skoro już Z GÓRY niektórzy uważają je za nieważne? Bo jeśli tak ma to wyglądać, to jaki jest sens tego zebrania? Nie widzę sensu uczestniczenia w nim jeśli ma zostać podważone.
Poza tym mam wrażenie, że niektórzy sąsiedzi uważają odwołanie ADM za natychmiastowe rozwiązanie wszystkich problemów. Inni zarządcy też nie są idealni i nie gwarantują, że będzie nam się bezproblemowo mieszkać.. Na pewno pojawią się różnice zdań wśród mieszkańców kogo wybrać zamiast ADM. Obawiam się też, że osoby osobiście i zawodowo związane z branżą zarządzania nieruchomościami będą chciały na siłę przeforsować własną kandydaturę, co wcale nie musi być na korzyść pozostałych mieszkańców.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joly_fh




Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12D

PostWysłany: Pon 10:42, 09 Lut 2015    Temat postu:

a może zamiast znaków zakaz parkowania postawimy znak D-40 i D41 (Strefa zamieszkania i wyjazd z strefy zamieszkania) to rozwiąże nam większość problemów.
I nie będziemy się w przyszłości kłócili o nowe bloki.
(zapewnimy ochronę pieszym i dzieciom, ustalimy prędkość na 20km/h)
[link widoczny dla zalogowanych]

W strefach zamieszkania obowiązują również specjalne przepisy dot. parkowania pojazdów. Otóż pozostawienie pojazdu na postoju jest możliwe tylko w wyznaczonych miejscach. Bardzo często miejsca te są oznaczone znakiem drogowym D-18 (parking) z jednoczesnym wyznaczeniem sposobu ustawienia pojazdu względem krawędzi drogi lub zatoki postojowej, wyrażonych tabliczką T-30. Miejsca postojowe mogą być też wyznaczone oznakowaniem poziomym, znakami P-18 (stanowisko postojowe) lub P-19 (linia wyznaczająca pas postojowy). Większość z mieszkańców przyzwyczaiła się do parkowania nie tylko w miejscach wyznaczonych do tego celu, ale także w każdym miejscu nieobjętym zakazem postoju, jak najbliżej swojego domu, co w strefach zamieszkania jest niedopuszczalne .


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez joly_fh dnia Pon 10:44, 09 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:11, 09 Lut 2015    Temat postu:

joly_fh napisał:
a może zamiast znaków zakaz parkowania postawimy znak D-40 i D41 (Strefa zamieszkania i wyjazd z strefy zamieszkania) to rozwiąże nam większość problemów.
I nie będziemy się w przyszłości kłócili o nowe bloki.
(zapewnimy ochronę pieszym i dzieciom, ustalimy prędkość na 20km/h)
[link widoczny dla zalogowanych]

W strefach zamieszkania obowiązują również specjalne przepisy dot. parkowania pojazdów. Otóż pozostawienie pojazdu na postoju jest możliwe tylko w wyznaczonych miejscach. Bardzo często miejsca te są oznaczone znakiem drogowym D-18 (parking) z jednoczesnym wyznaczeniem sposobu ustawienia pojazdu względem krawędzi drogi lub zatoki postojowej, wyrażonych tabliczką T-30. Miejsca postojowe mogą być też wyznaczone oznakowaniem poziomym, znakami P-18 (stanowisko postojowe) lub P-19 (linia wyznaczająca pas postojowy). Większość z mieszkańców przyzwyczaiła się do parkowania nie tylko w miejscach wyznaczonych do tego celu, ale także w każdym miejscu nieobjętym zakazem postoju, jak najbliżej swojego domu, co w strefach zamieszkania jest niedopuszczalne .


Właśnie o tym chcieliśmy wspomnieć na zebraniu, jest to jedyny znak, który nie dość, że spowoduję ograniczenie prędkości na parkingu i tym wyjeżdżającym z garażu, a także załatwi sprawę stawiania aut gdzie popadnie. Tym bardziej, że prędzej czy później taki znak pewnie by stanął, jak nie z powodu naszych nacisków, to możliwe, że zrobiliby to nowi mieszkańcy nowych bloków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joly_fh




Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12D

PostWysłany: Pon 13:26, 09 Lut 2015    Temat postu: wadliwe doręczenie

hibouette napisał:

To w takim razie może od razu odpuścimy sobie zebranie, skoro już Z GÓRY niektórzy uważają je za nieważne? Bo jeśli tak ma to wyglądać, to jaki jest sens tego zebrania? Nie widzę sensu uczestniczenia w nim jeśli ma zostać podważone.
Poza tym mam wrażenie, że niektórzy sąsiedzi uważają odwołanie ADM za natychmiastowe rozwiązanie wszystkich problemów. Inni zarządcy też nie są idealni i nie gwarantują, że będzie nam się bezproblemowo mieszkać.. Na pewno pojawią się różnice zdań wśród mieszkańców kogo wybrać zamiast ADM. Obawiam się też, że osoby osobiście i zawodowo związane z branżą zarządzania nieruchomościami będą chciały na siłę przeforsować własną kandydaturę, co wcale nie musi być na korzyść pozostałych mieszkańców.


Ja niestety mieszkam ponad 400km od Poznania i dla mnie kwestia terminu doręczenia jest kluczowa, owszem mogę ustanowić pełnomocnika, jeśli ktokolwiek z moich znajomych się zgodzi, ale to nie jest to samo - jesteśmy w początkowym etapie funkcjonowania tej wspólnoty i naprawdę dużo jest do zrobienia.
Poza tym wadliwe doręczenie jest podstawą, ale nie koniecznie jej użyję, po prostu jeśli firma zarządzająca nieruchomością nie wie w jaki sposób wezwanie na zebranie wspólnoty dostarczyć (zresztą o poprzednim dowiedziałam się tydzień po terminie …, bo zupełnie o mnie zapomniano) to czy taka firma wie jak w ogóle administrować.

Co do ADM to słyszałam również pozytywne opinie płynące z innych osiedli, może po prostu Pani Małgorzata nie jest odpowiednią osobą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel




Dołączył: 06 Lut 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12E

PostWysłany: Wto 0:14, 10 Lut 2015    Temat postu:

hibouette napisał:

Poza tym mam wrażenie, że niektórzy sąsiedzi uważają odwołanie ADM za natychmiastowe rozwiązanie wszystkich problemów. Inni zarządcy też nie są idealni i nie gwarantują, że będzie nam się bezproblemowo mieszkać.. Na pewno pojawią się różnice zdań wśród mieszkańców kogo wybrać zamiast ADM. Obawiam się też, że osoby osobiście i zawodowo związane z branżą zarządzania nieruchomościami będą chciały na siłę przeforsować własną kandydaturę, co wcale nie musi być na korzyść pozostałych mieszkańców.


W moich postach, mówiąc o odwołaniu ADM-u, mam na myśli odwołanie ADM-u z funkcji Zarządcy i powołanie Zarządu składającego się z mieszkańców.
Gdy mieszkańcy stanowią Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej, a nie administrator, to można w lepszy sposób oddziaływać na administratora i "przyglądać się" baczniej jego poczynaniom.

Co do drugiej części wypowiedzi, odnoszę wrażenie że po opublikowaniu porównania kosztów naszej Wspólnoty Mieszkaniowej z kosztami "drugiej wspólnoty" oraz podania kilku artykułów z Ustawy o własności lokali, zostałem powiązany z branżą zarządzania nieruchomościami. Prawda jest taka, że mając na uwadze nasze wspólne dobro jakim jest nasza Wspólnota Mieszkaniowa, zdobyłem kosztorys zarządu nieruchomością u innego administratora celem zestawienia z naszym i pozwoliłem sobie zwrócić uwagę na nieprawidłowości przy doręczaniu zawiadomienia o zebraniu. Nie wszyscy, którzy walczą o wspólne dobro muszą mieć jakieś ukryte cele, bo są jeszcze takie osoby, które robiąc pewne rzeczy społecznie.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hixoxo




Dołączył: 17 Lut 2014
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12

PostWysłany: Wto 9:57, 10 Lut 2015    Temat postu:

hibouette, i wcale nie przejmujesz się tym, że opieszałość i lenistwo ADM sprawia, że na osiedlu prawie nic nie jest naprawiane w ramach gwarancji? Za wszystkie takie naprawy potem zapłacimy z własnej kieszeni.

Jest mi bez różnicy, kto zarządza blokami. Jednak niech robi to dobrze, a nie po znajomości z deweloperem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartekw




Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 12 D

PostWysłany: Wto 11:14, 10 Lut 2015    Temat postu:

Choroba wyklucza mnie niestety z obecności na zebraniu, żałuję tego.
Jednakże jestem zdania by rozliczać ADM z konkretnych działań jakich się firma ta podejmuje.
Głosami mieszkańców przeszedł pomysł o instalacji drzwi w boksie śmietnika-ok, byłem przeciw, przegrałem, podporządkuję się, zwłaszcza że, wydanie kluczy jest możliwe dopiero po zdeklarowaniu minimum 1 osoby w mieszkaniu (pomysł niezły, ciekawe tylko czy na koniec roku znów wyjdziemy NA MINUSIE za śmieci).
Na zebraniu powinien być podniesiony temat który najbardziej mnie interesuje-czy wreszcie w siedzibie ADM każdy z nas ma wgląd do dokumentacji powykonawczej (oby, bo minęło sporo czasu od poprzedniego zebrania kiedy to ustaliliśmy).
Zgłoszone przeze mnie usterki zostały naprawione, czekam tylko na decyzję w sprawie znaków drogowych i ich montaż.
Opłata za windy winna być rozliczana wg ilości osób w mieszkaniu bo tylu jest wtedy jej użytkowników. Tak jest na Winogradach od lat, jeżeli Państwo chcą to przekleję wysokość opłat z jednego z mieszkań.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartekw dnia Wto 11:15, 10 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.redutanowepodolany.fora.pl Strona Główna -> Sprawy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin